5 Mart 2008 Çarşamba

Geldim / Kaldım / Güldüm / Öldüm

Bugün doğum günüm. Sabah erkenden kimse aramadan çıkacağım dışarı. Sabah daha gün ışımaya yeni başlarken. Dünyanın her yerinde sabahlar aynıdır. Fazla bir fark olmaz aralarında, insanı kendine getirir. Sokağımın başına yürüyeceğim, tıpkı her doğum günümde yaptığım gibi. Sabah soğuk ve ben doğum günümde kimseyle konuşmadan dolaşacağım mısralar okuyarak. Sabahların her yerde aynı olduğunu bilerek savuracağım mısraları havaya.En sona son şiiri saklayacağım;
“Gelsene dedi bana / Kalsana dedi bana / Gülsene dedi bana / Ölsene dedi bana / Geldim / Kaldım / Güldüm / Öldüm” Nazım Hikmet

Eve döndüğümde şaşkınlık içinde kaldım :) Teşekkürler canlarım..

4 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Canım,
Ankara buluşması için yer ve zamanı bildirebilmem için e mail adresine ihtiyacım var. Bana sevdamavisietkinlik@gmail.com adresinden 1-2 gün ulaşabilirsen sevinirim.Rezervasyon yaptırmam gerekiyor . sevgiler

ev perisi;) dedi ki...

Çok hoş bir videoydu, gönlünüze sağlık...
mutlu yıllar sevdiklerinizle...

Adsız dedi ki...

geçmiş doğum gününüz kutlu olsun çok ilginç birşey olmuş dğrusu..sevgiler...
mutfakgunesi.blogcu.com

pasta caddesi dedi ki...

çok hoş bir şey yaşamısın asiyeciğim. ne şanslısın.

sevgiler,

tolunay