17 Şubat 2008 Pazar

Nefesimi Kesecek Anlarla Sobelenmişim

Sevgili http://elifcee.blogspot.com/ tarafından NEFESİMİ KESECEK ANLAR ile sobelenmişim. Elifcee'ye teşekkür ederim. Bu ilk sobelenmem ve umarım oyunu doğru anladım :)

O kadar çok nefesimin kesildiği anlar var ki, hepsini resmettim fakat burada yüklemeye kalksam herhalde sayfalar almaz. Kuşlar, böcekler, kelebekler, ot ve çiçekler, sponten bir çocuk bakışı, doğa, gençler, annem(onun eski fotoğraflarına baktıkça kendimi görüyor olmam), Bir yazar bir şair ile tanışmış olmak adıma ithafen çok sevdiğim kitaplarımı imzalamaları, küçük küçük düştükleri notlar, çok istediğim bir şeyi başarmış olmak nefesimi kesiyor. Nefesimi kesen tek bir an dersek aşağıdaki fotoğrafı seçtim çünkü bu fotoğraf kelimelerle anlatılamaz, sadece yaşanır.



Birincisi ; İşte bunlar, bakalım kaç tanesi gerçek olacak...

  1. İl il, köy köy, yöre yöre, dağıyla, tepesiyle, deniziyle tüm Türkiye'yi gezmek.
  2. Çekimine başladığım tüm dünya çocukları fotoğraflarıma daha yenilerini, daha fazlasını ekleyerek bir "Çocuk fotoğrafları" sergisi açmak.
  3. İçimde kopan fırtınalardan tutunda, bilinmeyen yönlerimi, sevdalarımı, hüznümü, hatalarımı, keşkelerimi , benden öte bir "ben" i anlatacağım bir roman yazmak.
  4. İsmimi yaşatmak adına, gelecek nesillere bırakabileceğim adıma bir kütüphane yapmak.
  5. Küçük otantik bir yerde pasta, börek, çörek ve yemeklerimi sunabileceğim bir işletmemin olması.

İkincisi; Hemen yapabileceğim halde yapmayı neden beklediğimi bilmediklerim...

  1. Bağlama kursuna gitmek.
  2. Folklor kursuna gitmek.
  3. Yağlı boya büyük boy tablomu yaptırmak.
  4. Hayal ettiğim gibi olmasa da fırsatını bulduğum havuz başı cafe büfe işletmesini neden almadığımı bilmiyorum :)

Üçüncüsü ; Bir daha dünyaya gelsem ve seçme şansım olsa…

  1. Yine ben olarak aynı özelliklerde ve şimdi ki hayatımdan aldığım derslerin bilincinde olarak yeniden başlamak isterdim.
  2. Okurdum, okurdum, okurdum... Bir kaç üniversite bitirirdim..
  3. Evlenmek için bu kadar acele etmezdim :)
  4. Yine aynı çocuklara (oğlum ve kızıma) sahip olmak isterdim.
  5. Gazeteci-yazar, avukat yada yargıç olmak isterdim

Düşünüyorum da kimi sobelesem :) Blogda çok yeniyim, blogcular arasında en dikkatimi çeken ve sevdiğim, daha çok mutfaktan tanışmış olduğumuz http://eldaninannesi.blogspot.com/ ve http://soframdan.blogspot.com/ SOBE diyorum. Birde penceremden bakmanız gerekecek :) Elim sizde.

2 yorum:

el*ff dedi ki...

öncelikle tşk ederim sobemi yanıtlayıp nefes kesecek anlarını bizimle paylaştığın için,
umarım hemen yapabileceklerini en kısa sürede yaparsın ve hayal ettiklerin de bi an önce gerçeğe dönüşür,zevkle okudum...
sevgiler...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Sevgili Asiye,
Tüm dileklerinin mutluluk içinde gerçekleşmesi dileğiyle....

Kocaman sevgiler....